2 Haziran 2012 Cumartesi

Dekorasyon örnekleri Salon

2 yıl sonra yeniden evimi kuracak olmanın heyacanıyla gördüğüm dekorasyon ile ilgili resimleri bilgisayarıma kopyalıyorum. Benden başka bu fikirlere ihtiyacı olanlara da yardımcı olması açısından bu resimleri bloğumda paylaşmaya karar verdim.
Perdelere bayıldımm
Bunu antre için düşündüm

Bu salonu çok beğendim. Eğer 2 sene sonra zevkim değişmez ya da daha güzel bir model görmezsem bu koltuları istiyorum


Tabi Tv nitesi ve avize de çok uyumlu ve güzel görünüyor.




















Siyah ie fuşyanın uyumu. Birde sandalyelerde parlak taşlar olsa  tam benlik ;)


Antrede hoş durur
Yabancı bir ünlünün eviydi burası.Avize değişik geldiği için kaydetmiştim.

Ali Ağaoğlunun evi


Ceyda Düvencinin evi

Buda yabancı bir ünlünün eviydi. Rihanna olabilir.


Dolunay Soysert in evi





Ece Erken in evi


Beyaz piyano istiyorum evimde. 

Sertab Erener in evi. Pervane yazın süper oluyor. Özellikle yatakodası ve antrelerde şart.


Hiç yorum yok: