4 Aralık 2013 Çarşamba

Boncuk ve taş ile yüzük yapımı


9 nolu boncuk ile rivolimizin etrafından 2 boncuk eksik olacak şekilde halka yapıyoruz. Ben 9 no ile 24 tane boncuk ile halka yaptım. Peyote örme tekniği ile (birer atlayarak) öreceğimiz için boncuk çift sayı olmalı.


Bu postu abd aygn blogger ın isteği üzerine hazırladım. Umarım hem onun hemde bu yüzükten yapmak isteyen başkalarının da işine yarar...
Bu şekilde bir boncuk atlayarak örüyoruz.
 Malzemeler
-14 cm rivoli taş (ben sahtesini kullandım)
-9 no Preciosa çek boncuğu renk kod:78102
-11 no Preciosa çek boncuğu renk kod:78102
-Nylon ip
-Boncuk iğnesi Nr10+13(48-54mm)


3 sıra ördükten sonra rivolimizi koyup 11 no (küçük) boncukla örmeye devam ediyoruz.





Üst kısım istediğimiz şekli alınca yüzüğün kemer kısmını örmek için iğneyle boncukların içinden geçerek aşağı inip peyote tekniğiyle 4 boncuk ekleyerek kemeri örüp diğer taraftan birleştirdim. Ben de işin uzmanı olmayan biri olarak bu kadar anlatabiliyorum. Umarım faydalı olur. Sevgiler...






4 yorum:

resim defterimm dedi ki...

Ellerine sağlık :)

Elmas worldofdiamond dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum :)

Unknown dedi ki...

sevgili worldofdiamond anlatımın ve fotoğraflar için teşekkür ederim, uğraşıp yorulmuşsun. emeğine ellerine sağlık, gayet açıklayıcı olmuş. Ben de ilk fırsatta bu tarifle yüzüğümü yapıp senin beğenine sunarım inşallah. sevgiler.

Elmas worldofdiamond dedi ki...

Beğemene sevindim. Yaparken tereddüt ettiğin yer olursa sorabilirsin.Sabırsızlıkla bekliyorum senin yüzüğünü. Şimdiden kolay gelsin...