16 Haziran 2012 Cumartesi


3 tane yeni ürün aldım.


Avene 50 faktör üzeri güneş koruması olan fondöteni Güneş kremi+ fondöten kullanması çok zor. İki iş. Böyle çok rahat ettim benden söylemesi. Ayrıca güneş kremi sürmeyi gerektirmemesi nedeniyle mükemmel.
Eucerin yaşlanma etkilerini geciktirici gündüz kremi. Eucerin i eczacı tavsiyesiyle aldım. Bir önceki kremim Lancome du. Farkı anlayamadım. Eucerinden de memnun kaldım.Eucerin kremi 1 aydır kullanıyorum kırışıklıklarımın azaldığını farkettim. Öncesi sonrası için foto çekmediğime pişman oldum:( Birde 30 yaşında ne kırışıklığı demeyin mimik kırışıklıklarımdan çok rahatsızdım. Gençleştiğimi farkettim. Kesinlikle işe yarar bir krem. Artık Eucerin in diğer ürünlerinide alıp denerim.

Guerlain Terracotta Light Sheer Bronzing Powder

Guerlian hem allık hemde bronzlaştırıcı pudra olarak kullanılabiliyor. Simli ürünleri hep sevmişimdir zaten. Bir önceki Dior pudram az kalmıştı ondanda memnundum ama daha pırıl pırıl bir ürün arıyordum o yüzden bunu aldım.

Hiç yorum yok: