19 Aralık 2012 Çarşamba

Buharlı Temizleyici Karcher SC 4100


Bu cihazı alalı henüz 1 hafta oldu. Şu an için çok memnunum. Deterjansız bütün evi temizledim ve hijyenden emin oldum. Normalde çamaşır suyu hastalığım vardır. Domestos u boca etmeden içim rahat etmez.Uzun süredir evde 2 tane çocuğum olduğu için çamaşır suyuna alternatif arıyordum. Sirke ve karbonatıda denedim ama içim onlarla da rahat etmedi.Bir gün sirkeyle temizlediysem ertesi gün domestos kullandım. Daha sonra bu cihazları araştırdım. Almışken de iyi birşey olsun istedim. Vaad ettiği her işte başarılı buldum. Tost makinama kadar temizledim :) Şimdilik sadece halı ve koltuklarımda denemedim. Onu da yarın deneyeceğim. Yerleri bu cihazla temizledikten sonra üzerine halımı sermek istemedim. Halım hijyenik gelmediği için. Bu makina halı yıkamıyor sadece silebiliyorum halı ve koltuklarımızı. Tabi kumaş cinsine göre görünmeyen yerlerde denemekte fayda var. Sadece günlük temizlik için bile değer.

Hiç yorum yok: