19 Temmuz 2013 Cuma

Barbie Pasta Denemesi


Hazır pandispanya kullandım tam orasını cetvelle ayarlayarak kurabiye kalıbıyla Barbie sığacak kadar kestim.


Daha önce yaptığım pastada pastayı yaptığım tepsiyi ganajdan temizleyememiştim. Bu da bana ders oldu ve yağlı kağıtla böyle önlem aldım.

İlk önce şekerli su ile kekimizi ıslatıyoruz

Kendi yaptığım erik marmelatını sürdüm aralarına

En üst katı Barbie nin eteği olacak şekilde kenarından kestim. En alttaki pandispanyanın boyutunuda diğerleriy eşit olacak şekilde kestim.

Ganaj ile kaplanmış hali

Dolaptan çıktıktan sonra

Ertesi gün

Sprey şeklindeki kremşanti çok kullanışlı özellikle acil durumlarda iyi iş çıkarıyor.

Pasta tepsisi ikea.

Barbie nin kıyafetini ve tacını oyun hamurundan yaptım.


Arkadaşımızın kızının doğum günü olduğunu öğrenince aklıma Barbie li pasta yapmak geldi. Ne de olsa Barbie konusunda sıkıntı yok. Bu yaşta bile Barbie tutkum devam ediyor ;) Hem iftar hazırlayıp üstüne de pasta yapmak çok yorucu bir maratondu ama Güzel kızımız Cemile nin yüzündeki mutluluğu görmeye değdi doğrusu...

Hiç yorum yok: