22 Ocak 2013 Salı

Neler yapıyorum ki ben? Bir şeyde paylaştığım yok :)

Bloğumda sizlerle paylaşmak istediğim o kadar çok konu birikti ki... Özellikle yurt dışı gezilerimle ilgili paylaşmak istediğim çok fotoğraf ve fikir var. Umarım en kısa sürede vakit ayırıp tamamlayabilirim. Yoksa yenileride eklenince gözümde iyice büyüyecek.
Bu aralar ne ile meşgul olduğuma gelince, 
*İngilizcemi ilerletmeye çalışıyorum ve de Nisan ayındaki YDS sınavına hazırlanıyorum.

*Fransızcamı da ilerletmeye çalışıyorum ve ders alıyorum.

*Kitap olarak Kuran ı Kerim'in mealini okuyorum.

*Gitmek istediğim yurt dışı gezilerinin planlarını yapmaya çalışıyorum. Gidilecek yerler,güzergah,kalınacak
yerler gibi. Tabi tam olarak tarihi de henüz belirleyemedim. Hava durumuna göre Haziran ayı uygun olacaktır sanırım. Zira hiç mont,kazak vs. taşımak istemiyorum.

*Taha'nın okuma yazma öğrenmesi için uğraşıyorum ama hiç hevesli değil beni çok yoruyor. Ben matematik çalışmak istiyorum diyor. Matematikte de çok ileri şu an o yüzden çalışmasını istemiyorum. Okuma yazmayı öğrenmeli bir an önce.

* e birde ufaklığımız Deha mız var. Bugünlerde müthiş bir inat var üzerinde. Kendini yerlere atar oldu. Zor bir dönem ama tatlılığı sayesinde kızamıyoruz hiç.

*İnternette dekorasyon ile ilgili siteleri gezmeye bayılıyorum fırsat buldukça.

*Tv de cnbc-e dizilerini özellikle takip etmiyorum ama birşeyler izlemek istediğimde izlediğim tek kanaldır. Unutmadan Atv deki Esra Erol ile evlen benimle programının olduğu saat Deha nın emme saati.O zamanı da bu programın bir kısmını izleyerek değerlendiriyorum.

*Haberleri ve köşe yazılarını da internetten takip ediyorum.


3 yorum:

Deniz dedi ki...

2 cocukla yıne de cok planların var maasallah. bır koltukta 2 karpuz olmaz derler ama maasallah sen sıgdırıyorsun. bu arada cocuk matematık ogrenmek ıstıyorsa bırak sevdıgı ıstedıgı seyı yapsın. bır yerden sonra kendı matematıgı bırakıp okuma yazmaya heveslenecektır dogru zamanı bekle.. gezı planlarınızda Bızım buralara Basele de gel beklerız..

Elmas dedi ki...

Teşekkür ederim. Boş duramıyorum hiç. Oğlumu çok da zorlamıyorum hamurlarla falan oyun şeklinde çalıştırmaya çalışıyorum biraz yavaş gidiyoruz ama yapacak birşey yok gibi şimdilik.Mulhouse da akrabam var ona uğrayacaktık sen de çok yakınmışsın. Uğramayı çok isterim. İnş. görüşebiliriz.

Deniz dedi ki...

Mulhouse cok sakın sessız bır yer bız de gecenlerde gezelım dedık kabaca cok begendım. gelmısken Baselı de gezmeden gecmeyın bence. belkı bırlıkte bıryerlerı gezerız tanısmıs oluruz. ınsan ıcınde bulundugu yerı gezmezmıs derler bız de oyleyız nerdeyse senın vesılenle bız de gezmıs oluruz benım de renksız hayatıma renk katmıs olursun ;)