26 Mayıs 2013 Pazar

Tişört Boyama

Malzemelerimiz Tişört,kumaş boyası,fırça,kumaş kalemi,tişörtün arasına koymak için kesme tahtası veya karton
Yapmaya başladığımda fırçalarımı bulamadım bu yüzden makyaj fırçamı kullandım ve akşam çocuklar uyuduğu sırada yaptım çok vaktimi almadı.Hazırlık aşamasında makinemda sıkıntı olduğu için fotoğraflayamadım. Oğlumun mothercare pijamasındaki dinazor desenini yağlı kağıda (fırında kullandığımız) çıkardım.Çıkardığım deseni kenarlarından keserek tişörtün üzerine toplu iğne ile tutturdum.Kumaş kalemi ile deseni tişörte çizdim. Çizdikten sonrada boyadım. Çok çetrefilli bir iş gibi duruyor ama resim yapmaktan farkı yok.Çokta az bir zamanda tamamladım.Aslında tişörtün arka kısmı da vardı ama ben yapmaya üşendim. Böyle de yeterince şık oldu bence. Hadi yapmak isteyenlere kolay gelsin...
Kullandığım renkler
metalik mavi (metallic blue)
limon(citron)


Hiç yorum yok: