9 Ekim 2013 Çarşamba

El dikişiyle Terlik Çantası yapımı

Uzunluğu : 75 cm
Eni:27 cm olacak şekilde kumaşımdan parça kestim. Dikiş payı bu ölçülere dahil.
Dikildikten sonra boyu 32 cm, eni 25 cm olacak.
Uzun kenarlarının uç kısımlarını 4 cm içe kıvırıp diktim. Bu 4 cm lik yerin içinden daha sonra kurdela ve ya ip geçireceğiz.
Kumaş karşılıklı katlayıp, tersinden iki karşılıklı kenarları elde diktim.Dikerken ip geçireceğimiz kısımları dikmeyin. Daha sonra düz tarafını çevirip, ütüledim. Daha önce keçeden kesip hazırlamış olduğum kuşu, kurdelayı ve parlak taşları silikon ile yapıştırdım. Dikiş makinemi kullanmaya korktuğumdan (Henüz nasıl kullanılacağını tam olarak bilmiyorum) tamamını elimle diktim. Gayet te güzel oldu bence. Sevgiler :)




4 yorum:

sen de incel dedi ki...

Ne kadar sevimli olmuş dikişten pek anlamam ama silikon benim işim çok şeyler yaparım seninkine bayıldım :)

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Çok şık olmuş ellerine sağlık:)

Elmas worldofdiamond dedi ki...

Sende incel çok teşekkür ediyorum. Bende dikişten anlamıyorum zaten elimde diktim acemice ama sonucu beğendim :)

Elmas worldofdiamond dedi ki...

Bağnu Taşer çok teşekkür ederim. beğenmene sevindim :)