1 Ekim 2013 Salı

Hafıza Zayıflığı ve Konsantrasyon güçlüğüne çözümler

Sizlerin ders çalışırken konsantrasyonunuzu arttırmak için bildiğiniz çözümler var mı? Ben daha önce en sağda görünen bitkisel haplardan içmiştim ders çalıştığım dönemde. Çok az uyuyarak ders çalışabilmiştim o dönem. Şimdi yine dikkat dağınıklığım söz konusu olunca aynı ilacı aradım ve buldum. Türkiye de çok pahalı olmasına rağmen burada (Sofya) fiyatı çok daha makul. Aktardan aynı Ginko Biloba bitkisini alıp çayınıda yapmıştım ki tadı berbattı ama içiyordum. Şimdi en solda görünen çayı da aldım ama bunun tadı güzel, şekerli gibi. Ortadaki ise Fransız markası üzerinde hafıza,konsantrasyon yazılarını görünce yapıştım. Biraz da pahalıydı diğerlerine göre. İçinde ampuller var içiyorsunuz. Tadı pekmez gibi. 
Hap ile günde 3-4 saat uyku bana yetiyor + çay içiyorum. 
Ampülün sadece tadına baktım. Etkisi konusunda net bişey söyleyemiyorum şimdilik.
Sizlerle de paylaşmak istedim belki ihtiyacı olanlar kendileri için araştırabilirler.  Sevgiler...

Hiç yorum yok: