11 Mayıs 2012 Cuma

Seyahat Notlarım Venedik-Venice-Venezia

Her zaman nereyi görmek istersin diye sorduklarında verdiğim cevap Venedik olmuştur. Sularla kaplı bir şehir ve gondollarla ulaşım sağlanması ilginç geliyordu.
Gondolla gelinliğimle gezmek gibide bir hayalimde vardı ama bunun için artık çok geç :) Sadece evlerin arasında suların ve köprülerin olduğu bir yer olarak hayal ederdim. Venediğe vardığımızda çok farklı bir hava vardı. daha önce hiç hissetmediğim duyguları hissettim orda. Özellikle San Marko Meydanından büyülendim. Sanki görünmeyen birileri vardı etrafımda. Tarihi hissettim. Her tarafta bolca heykel vardı.İyiki gelmişiz dedim.
Komşuya bu sandalla geçeceğiz sanırım :)
Resim yazısı ekle
İnternetten bulduğum otelimiz hatel Aron
Otelimizden çok memnun kaldık
Resim yazısı ekle
Herşey bizim kültürümüzden farklıydı ama kahveli yoğurt daha bir ilginç geldi.
Kahvaltı menüsü zengindi



two ticket please

Metroda
n indikten sonra gördüğümüz ilk meydan










Eşime her ne kadar yavaşla tabelayı çekeceğim desem de her seferinde artık geç olduğunu söyledi. Benim tabelayı görmemle,tabelayı geçmemiz arasında pek bir fark olmuyordu. Dolayısıyla bu resimle idare ediceksiniz :)




Alttaki vitrinde görülen maskeler en özel ve eşsiz olanlar ve de tabiiki en pahalı olanlar. Diğer mağazalarda satılanlar ve sokakta satılanları dünyanın herhangi bir şehrinde bile bulabilmek mümkün.Muhtemelen çin malı. Bende bu pahalı olanlardan almadım. Çok beğendim ama şuan fiyatlarını tam olarak hatırlamıyorum ama 200-300 euro gibi fiyatları vardı.






Grand Köprü

Çin malı maskelerin olduğu bir mağaza


Avrupanın bütün şehirlerinde heykelcilik çok gelişmiş ve her bina da görmek mümkün. Biz alışık olmadığımızdan ilginç geldi.

Bu bina gözüme çok güzel geldi ama fotoğrafa yansıtamamışım


Oğluşla poz vermeler

Takılarda bir farklılık yok

polislerinide çekmesem olmazdı.

San Marko meydanı girişi

San Marco meydanı














Bebek arabası sıkıntıydı. Bir tek bu köprüde arabanın geçebileceği özel bölüm yapmışlar. O kadar köprünün olduğu yere giderken hiç aklımıza gelmemişti  arabanın sorun olacağı. 



Pasta çeşitlerini çekmesem olmazdı dimi ama :)




Murano'nun cam işçiliği örnekleri

Vitrinleride çektim orda olmuş kadar olun diye

Oğluş kuş peşinde. Kendine böyle bir meşgale buldu. Kuşlar her yerde iyiki varlar :)




2 yorum:

www dedi ki...

Elmascığım, güzel bir yer ve geziymiş :)
Bir gün ben de giderim inşallah!
Kahveli yoğurt da ilginçmiş hakkaten :)

Elmas worldofdiamond dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım. Mutlaka gitmeni tavsiye ederim. Kahveli yoğurdu kendimizde yapmayı denesek mi acaba? :)