16 Ağustos 2013 Cuma

Bratislava-Geçmişten günümüze Barbie koleksiyonu-Slovakya

Bende sadece Barbilere karşı değil diğer tüm oyuncak bebeklere karşı dayanamama durumu var. Kendim bu yaşta hala bebek alırım ve bununla çok mutlu olurum. Hal böyle iken Bratislava da girdiğim alışveriş merkezinin için tüm bu Barbilerle karşılaştığım andaki şaşkınlıkla birlikte mutluluğumu tarif edemem. Düşündükçe hala mutluluktan gülümsüyorum. Çocuk muyum neyim :)
Benim gibi Barbie seven arkadaşlarım için çektiğim fotoğrafları paylaşıyorum.
 1959 da ilk Barbie üretilmiş.O zamandan beri çok değişiklik yapılmış.Bu koleksiyonda hepsini görebilirsiniz.Barbilere köpekler,arabalar,evler eşlik ediyor Bazen deniz kızı oluyor bazen gelin. Birde ülkelerin yerel kıyafetleriyle olan kısmı var.
18 Ağustos a kadar koleksiyon Kosice Aupark Alışveriş Merkezinde olacak. Daha sonra 20 Ağustos-15 Eylül arasında Piešťany'de olacak. İlgililere duyurulur.
Fotorafların hepsi ışık vurmasından dolayı güzel olmadı ama ben hepsini yayınlayacağım. Sevgiler...













































































































































2 yorum:

minikmini dedi ki...

çocukluğumdan beri bayılırım Barbie'ye,fotoların içinde kayboldum adeta :) nostalji oldu benim için,sağolun,sevgiler


www.minikmini.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Teşekkürler. Benim gibi Barbie sevenleriyle tanışmak güzel, sevgiler...