13 Ağustos 2013 Salı

Kurban Bayramı Hazırlığı Kuzulu hediye paketleri

Kurban Bayramına daha var ama ben şimdiden hazırlıklara başlamak istedim. Kurbanlık kuzumu da beyaz değil kırmızı yapmak istedim. İlla farklı olucak ya :) Henüz bitirmedim. Üzerine bayramınız kutlu olsun yazısını ekleyeceğim ama siz şimdiden görün istedim. Ayrıca başka cicilerde yaptım ve yapıyorum sonra onlarıda paylaşacağım. Sevgiler...


Bu resimdekiler keçe peçete yüzüklerini keserken çektim. Hediye paketlerinin üzerindekiler fon kartonu.

Keçe ile aynı şekilde kestim hediye paketlerinin üzerindeki kuzularıda.Çiçek şeklinde kurabiye kalıbınız varsa kullanabilirsiniz. Bir diğer yöntemde google resimlerde beğendiğiniz modelin üzerine kağıt koyup çizerek kalıp çıkarabilirsiniz. 


Bu kutuların kalıplarını  buradan (tık tık) bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok: